1 IN & OUT - JennyJanette

IN & OUT

Helluveii! Tuntuuko muista että ei pysy perässä ajan kanssa, taas on vierähtänyt viikko töiden ja kiireiden parissa pahoittelut siis siitä! Mulla ei tietenkään kiireiden vuoksi ole kummemmin kuvamateriaalia teille, mutta tuli tuossa mieleen yksiä housuja sovittaessani että toteutan itsekkin tammikuun IN ja OUT postauksen joten täältä se nyt tulee! Haluan kuitenkin muistuttaa että nämä mielipiteet ovat omiani eikä niistä pidä loukkaantua :)

Luonnolliset hiukset - Tuossa joulu-tammikuun vaihteessa otin itselleni pienen projektin alkaa tavoittelemaan lähelle omaa hiusväriäni, sillä tumma osottautui taas kerran huonoksi vaihtoehdoksi mulle sillä päänahkaan tuli pieniä pistäviä näppylöitä tyvikasvun värjäyksestä. Nyt luonnolliset värit hiuksissa ovat tosi cool!

Korkea vyötäröiset housut - Tosiaan mulla näistä housuista tuli mieleen tämä postaus sillä ostin ystävältäni yhdet tekonahkaiset korkea vyötäröiset housut kolmella napilla ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä :D

Maalaisromanttinen sisustus - Mua on jo pitempään miellyttänyt maalaisromanttinen sisustus mutta nyt mun mieleen on piirtynyt todella selkeä kuva siitä mihin meidän asunnon kanssa tähdätään. Olenkin alkanut hyödyntämään sitä pienin ripauksin etenkin "kauneushuoneessani" ja sinne on meneillään useampikin projekti tällähetkellä. Etenkin vaaleat puuteriset sävyt ovat tässä sisustuksessa in! :)


Vahva silmämeikki - Tämä on ehdottomasti menneen talven lumia eli kevättä kohti itse jätän ainakin vahvat eyelinerit talvi säilöön ja jos tahdon rajata silmän teen sen luonnollisemman näköisesti luomivärillä.

Tumman punainen pukeutumisessa - Mulle tulee punaisesta ehdottomasti joulu ja pikkujoulu bileet joten tämä on ehdottomasti not! Pienissä määrin kuten korkkareissa pallo kuvioisessa kellohameessa kevään tullessa se on kuitenkin hot, mutta ainakin oma punahilkka villakangastakki saa jäädä odottelemaan ensi syys-talvea.

Musta sisustus - Tämä on ollut kautta aikojen itselle sellainen asia jota ei tarvitse edes harkita, maalasin jopa peilin reunat mustasta valkoisiksi ja olen myös ehdottanut jesselle valkoisen telkkarin ostamista koska mua häiritsee jotenkin suunnattomasti musta sisustuksessa :'D Luovuimme muuttaessa jokaisesta mustasta huonekalusta jäljelle jäi ainoastaan mustat baarijakkarat joista aijon myös mahdollisesti joskus luopua.

Mitäs tykkäsitte tälläisestä postauksesta?

Ihanaa sunnuntai illan jatkoa kaikille <3

4 kommenttia

  1. Oon kyllä samaa mieltä sun kanssa oikeastaan kaikesta, paitsi tummaa silmämeikkiä en niinkään näe "outtina". :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla alkaa jotenkin aina kevään tullen tulee sellane fiilis että haluun meikata kevyesti ja raikkaan näköisesti :D

      Poista
  2. Itsellä tuo tumma silmämeikki ja musta sisustus kuuluu ihan vain tyyliin ja mun mielestä se on tosi jees, itse siitä tykkään. Kaikki muu mitä oot tähän postaukseen laittanut menisi mulla OUT-osioon. Jokaisella meillä on omat mielipiteemme, ja mä henkilökohtaisesti tykkään tummasta meikistä ja sisustuksesta, ja sä jostakin aivan muusta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep totta, kaikki me tykätään eriasioista kuten tuossa lukikin että nämä oli vain omia mielipiteitä eli ei sellaisia joista muiden pitäisi olla samaa mieltä :) Kiva kun kerroit mikä on sun mieleen! :-)

      Poista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥