1 CHRISTMAS TAG ❤ - JennyJanette

CHRISTMAS TAG ❤

Ihanaa torstai aamua kaikille! Toiset jo tietävätkin että musta on kuoriutunut pieni jouluihminen ja pystyn todentamaan sen sillä että tämän postauksen kuvat on otettu yli kuukausi ennen tätä päivää ja silloin mä oon jo hehkutellut että enään kuukausi jouluun ja lahjatkin oli paketoitu marraskuun alussa :'D Tosiaan kun mulla on se kamera rikki pakko kaivella vähän vanhempia kuvia.
Mutta anyway näin ihanan Viivin blogissa tälläisen Christmas tag haasteen ja ajattelin itsekkin tehdä sen sillä olenhan pieni jouluihminen 😇

Miltä perinteinen joulupaitasi näyttää?
Multa ei vielä toistaiseksi löydy tälläistä joulupaitaa, mutta sellaisia kyllä katselin ja varmasti olisin ostanut jos ei olisi tuota matkaa buukattu ensi kuuhun :D Tämän vuoden joulu asuksi raati eli te valitsitte valkoisen pörröpaidan yhdistettynä metallin hohtoisiin legginseihin 😍

Ihanin joulumuistosi lapsuudesta?
Varmasti ne ajat jolloin oltiin vielä koko perhe yhdessä <3 Olen varmaan joltain kotivideoilta nähnyt kun jouluna katsottiin Beethovenia ja koitin syöttää telkkarille leipää ikkunasta odottelin koska pukki tulee ja pyörittelin kynttelikön valoja :D

Oletko koskaan tehnyt piparkakkutaloa?
En muistaakseni

Suosikkipuuhasi joululomalla?
Joululomaa mulla ei ole mutta joka aatto tulee kuitenkin mentyä äidin luokse Kokemäelle ja sielä pääsee syömään ihania herkkuja ja viettämään aikaa läheisten kanssa. Myös yleensä koristellaan pipareita katsotaan päästäänkö niin tekemään tänä vuonna.

On jouluaattomitä lasissasi on?
Kotiin saavuttua punaviini glögiä, parasta!

Jos voisit ostaa ainoastaan yhden lahjan tänä vuonnakuka sen saisi?
Tää olisi todella vaikea tehtävä mulle sillä rakastan lahjojen antamista. Se olisi kuitenkin mieheni sillä hän on ostanut mulle upean lahjan ja olisi yllättänyt mut sillä jos en olisi sanonut ostavani sitä itse :D

Mitkä värit tekevät joulusi?
Punainen, kultainen, valkoinen ja hopea!

Mistä jouluperinteistä et pidä tai mitkä skippaat vuosittain?
Joulukirkkoon en menisi :) Lisäksi vihaan sitä Grinch elokuvaa joka tulee telkkarista joka joulu, muistan kun pelkäsin sitä vihreää örkkiä pienenä :D

Oletko viettänyt joulua muualla kuin kotimaassasi?
En, joulu pitää viettää kotimaassa vaikka rakastankin matkustelua.

Valkoiset vai värikkäät jouluvalot?
Valkoiset 

Mikä on jouluherkkujen suosikkisi?
Kinkku ja graavilohi, myös mun ja Jessen oma suosikki katkaravut! 

Kummasta pidät enemmänjouluaatosta vai joulupäivästä?
Aatosta koska silloin nään monia läheisiäni joulupäivän vietä kotona Jessen kanssa :)

Kuva- vai suklaajoulukalenteri?
Suklaa- tai arpakalenteri  :)

Kuulutko pikkujoulukansaan?
Kahdet olen viettänyt molemmissa oli hauskaa!

Siinä oli mun christmas tag-haaste piparin täyteläisin kuvin! Nyt lähden suorittamaan pientä joulusiivousta jonka jälkeen suuntaan ostamaan loput jouluruuat, palaillaan pian! Ps. arvonta on voimassa vielä sunnuntaihin asti ihana nähdä että teitä on osallistunut jo niin monta :)

Oletko sinä jouluihminen? ❤

Xoxo JennyJanette

4 kommenttia

  1. Ihana jouluinen postaus ♥ Mä olen ainakin jouluihminen henkeen ja vereen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emmi😍 sama vaikka kesä onkin lemppari vuodenaikani niin kyllä tuo joulu vaan on niin ihana ❤

      Poista
  2. Aivan ihania kuvia ja niin söpöjä nuo sun koristelemat piparit! 😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia 😍 Piparien koristeleminen on ihan super kivaa! :-)

      Poista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥