1 Aika kiittää - JennyJanette

Aika kiittää

Mun mielestä kiittäminen on aina todella tärkeää, joten päätin tehdä tälläinen postauksen mistä kaikesta olen kiitollinen tänä vuonna ollut. Vuosi 2016 oli todella ihana, tunnerikas ja toiminnan täytteinen eikä epäilystäkään siitä että oli yhtä onnekas kuin viime vuosi. ❤

Kiitos siis...

..jokaiselle joka on pysynyt blogin rinnalla ajoittaisista postaus katkoista huolimatta, se merkitsee minulle paljon.

..sinulle joka kannoit kaupan pihanssa kaappini autoon kun raahasin sitä avuttomana maata pitkin :D

..sinulle joka vastasit hymyyni kassalla, se on asiakaspalvelijalle iso piristys päivään.


..äidilleni, koska ymmärrät ja tuet valintojani syyllistämättä koskaan. Myös koska olet vahtinut koiriamme aina kun olemme pyytäneet :D

..miehelleni ikimuistoisista hetkistä (amerikka!!<3) ja siitä kun olet pysynyt rinnallani uskollisesti vaikka olen ollut välillä hankala. Kiitos myös avioliittolupauksesta.

..isälleni jonka kanssa viimeisen vuoden aikana olemme alkanut näkemään useammin lapsuuden jälkeen. Olethan isäni aina kaikesta huolimatta :)


..Rapunzel of Swedenille eli parhaalle yhteistyökumppanille! Olette mahdollistanut mulle elämässä muidenkin ovien avautumisen sekä olen saanut kokea teidän kanssanne paljon kaikkea mahtavaa.

..muille mahtaville yhteistyökumppaneille jotka ovat sponsoroineet blogia tänä vuonna.

..mummilleni koska olet käynyt luonani vaikka matka on vähän pitkä ja joka kerta tuonut kaikkia arkisia asioita jotka todella helpottavat elämässä.

..veljelleni kun muutit lähemmäs ja koska ymmärrät mua aina ihan typerimmissäkin asioissa. Myös kun huolehdit koiristamme ja kodistamme kun olimme reissussa.

..ripsien huoltajalleni, sillä olet jaksanut huoltaa ripsiäni lyhyelläkin varoitus ajalla ja todella todella monta kertaa kuluneen vuoden aikana. Joka kerta upeat ripset :)

..ystävilleni jotka ovat olleet tukenani ja mukana jokaisessa fiiliksessä.



..työkavereilleni, koska olette opettanut ja auttanut mua paljon sekä vuoropääliköille jotka äänestivät mut marraskuun ilopalvella työtekijäksi, IHANAT!

..sinulle joka kerrot joka kerta kassallani käydessäsi jonossa oleville että olen sun lempparimyyjä <3

JA KAIKILLE JOTKA OLETTE OLLEET OSANA KULUNUTTA VUOTTANI, ISO KIITOS! Olisi niin monta kiitoksen aihetta joten saisin tästä kilometrin mittaisen :D Yhteenvetona olen koko vuodesta todella kiitollinen!


Hyvää ja onnekasta tulevaa uuttavuotta 2017 kaikille!

Xoxo JennyJanette

Ei kommentteja

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥