1 Ripsienpidennykset: kyllä vai ei? - JennyJanette

Ripsienpidennykset: kyllä vai ei?

Hellurei! Ajattelin tulla avaamaan teille glögi kourassa omaa mielipidettäni ripsienpidennyksistä. Pieni selvennys tosiaan kävin ottamassa ne takaisin parin kuukauden tauon jälkeen. Mulla on ollut nyt parisen kuukautta lähes joka päiväisessä käytössä tekoripset ja se parikuukautta on tuottanut sekä iloa ja hermon koettelua. Nyt voin oikeasti todeta: Tekoripset eivät ole ollenkaan mun juttu. Ensinäkin mun luomilta alkoi kuoriutumaan iho (?!!?) jokapäiväisen liiman käytön ja puhdistuksen johdosta. Missään vaiheessa kuitenkaan luojan kiitos silmäni eivät tulehtuneet mutta selvästi huomasin että omat luomeni eivät kestä jokapäiväistä on/off tekoripsi suhdetta. Kuulostaa varmaan kauhean yli dramatisoidulta mutta jos oikeasti tarkemmin miettii kuinka tärkeät silmät ovat mulle.. mulla ei ole ollut teini iän jälkeen silmätulehdusta koputtaa puuta enkä todellakaan halua vastavarten sitä aiheuttaa itselle. Puhdistin liiman ja tekoripset joka päivä asianmukaisesti mutta eivät ne vain sovi kaikille se on fakta. 


Anyway niihin ripsiin.. En voi sanoin kuvailla kuinka tyytyväinen näihin olen, mahtavaa työtä taas kerran Friitalan kauneushuoneen Anetelta, iso kiitos! Mulla on näissä sama pituus eli 13mm, kaarevuutena D ja yhä volyymillä mennään :) Mulla oli ripsienpidennykset yli vuoden ennen tuota hölmöä taukoa ja voin kyllä rehellisesti sanoa että ripseni eivät olleet kärsineet yhtään pidennyksistä. Mutta yhteen vetona ääni ripsienpidennyksille ja miinusta tekoripsille. Värjäsin samalla kulmani joten kuvissa ei ole yhtään meikkiä, tuo kivasti avaruutta ja pirteyttä kasvoille. 

Muhun on iskenyt pieni joulubuumi joten lähipäivinä tulee varmaan hiukan jouluisia kuulumisia, sitä ennen kuitenkin huomenna tai ylihuomenna on luvassa videopostausta joten pysykäähän kuulolla ♥ See Ya Soon!




Xoxo JennyJanette

6 kommenttia

  1. Ripsienpidennykset ois kyllä niin kätsyt, mutta mulle ne ei sopineet oikeen! :'( Oonkin siis tyytynyt tekoripsiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi, joo kaikille ne ei sovi syystä tai toisesta :( Mut tekoripset näyttää upeilta sulla! :) <3

      Poista
  2. Mäkin oon niin volyymiripsien vannoutunut käyttäjä! Rakastan pitkiä ripsiä, eikä liimattavien tekoripsien kanssa elely ei sovi mulle. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ette oo ainoo! :D Vaikka meneekin vähän rahaa niin on sen arvosetkin :) <3

      Poista
  3. Ihana postaus ja oot vaan niin luonnonkaunis <3 piristi taas päivää, kun lueskelee sun blogia! Ehdottomasti mun lempiblogi <3 :)

    <3:llä Elli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww ihana Elli, kiitos tästä piristävästä kommentista <3

      Poista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥