1 Never let go of your dreams - JennyJanette

Never let go of your dreams

Heippa muruset!

Mulla on teille tällä kertaa vähän harmittavia uutisia ja mulle puolestaan hyviä, eli toivottavasti osaatte olla iloisia puolestani :) Blogin puolella on tullut viime aikoina tiuhempaan tahtiin postauksia mitä esimerkiksi vuosi sitten ja nyt tulin kertomaan teille että valitettavasti joudun ainakin väliaikaisesti siirtymään vanhaan postaustahtiin. Facebookissa blogin sivuista tykänneet ovatkin jo tietoisia että ollaan buukattu kaksi vähän "tyyriimpää" matkaa lähekkäin eli tammikuussa lähdemme New Yorkiin ja toukokuussa uudelle road tripille Kaliforniaan. Tietysti tuollainen matkojen varailu tarkoittaa aina sitä että töitä pitää ottaa enemmän. Nyt lähi viikkoina varsinkin mulla onkin vapaa päiviä normaalia vähemmän ja myös iltavuoroja aikalailla joka meinaa sitä että olen aika poikki vapaa-ajalla.

Tämä ei mitenkään tarkoita sitä että kiinnostus olisi lopahtanut blogia kohtaan ei missään nimessä. Pyrin myös tietysti palaamaan runsain postauksin kun töissä vähän hellittää. Toivon että tekin jaksatte odottaa kun minäkin jaksan, tiedättehän bloggaaminen on minulle tärkeää
Kalifornia kuvat ovat omiani, New York kuvat printerestistä.

Minun oli tarkoitus keskiviikkona tai torstaina tulla julkaisemaan teille ihania paketointi vinkkejä, mutta onneksi jouluun on vielä rutkasti aikaa joten se saa toistaiseksi jäädä kiireiden takia myöhempään. Katsotaan kuinka huomenna ehdin tulla postailemaan, kun kotiakin tarvisi siivota ja piha haravoida, mutta toivotaan että jää aikaa myös postailuun. Älkää ikinä päästäkö irti unelmistanne Ihanaa lauantaita kaikille!

Xoxo JennyJanette

6 kommenttia

  1. Mä olen käynyt New Yorkissa ja kyllä sydämestä sinne osa jäi:D Se on upee paikka, suosittelen.;) Ja eipä tuo Kalifornia paha varmaan ole, sinne olisi upea päästä myös kiertelemään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä uskon että mullakin jää :D Tuo Kalifornia onkin jo jäänyt, ihan huippu mesta just mun makuun <3

      Poista
  2. Oi mahtavaa ja älä huoli vaikka blogille ei jäisi niin paljon aikaa.Kunnon lukijat pysyy siitä huolimatta.Itselläki aika kortilla pikkumiehen kanssa ja nyt palasin takaisin töihinki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi sulle pitäisi kyllä antaa joku vuoden positiivisin lukija palkinto, hehe!♥ Kiitos eekku ku olet tuollainen tsemppari! :) Tsemppiä sinnekkin!

      Poista
  3. Kyllä täällä alkaa naama vihertää kateudesta... :D New York-reissu siintää omissakin haaveissa. Haluaisin erityisesti matkustaa isoon omppuun joulun alla keskelle niitä kaikkia jouluvaloja ja -näyteikkunoita, luistinradoista puhumattakaan! Ehkä vielä joskus... Kalifornia tuli pintaraapaisulta koettua kesäkuussa niin ehkä itärannikko olisi vuorossa seuraavana:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin kyllä kans kuvitella että New York on upea helmikuussakin, liput ainakin varattu jäkismatsiin ja mitä kuvia olen katsellut niin on se times square kaunis talvellakin :) Ajateltiin myös suunnata tällä roadtripillä San diegoon, kyllä kelpaa taas odottaa ensivuotta <3

      Poista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥