1 5x Mielipide ajankohtaisista trendeistä - JennyJanette

5x Mielipide ajankohtaisista trendeistä

Tuntuuko muista että catwalk muoti on oikeasti kaukana todellisesta muodista. Itse inpiroidun yleensä lavalta ainoastaan materiaaleista ja kuoseista, mallit ja muodot puolestaan poikkeavat paljon omasta mieltymyksestä. Mielestäni monesti lavalla malli näyttää siltä kuin päälle olisi vain äkkiä heitetty joku kaapu miettimättä sen enempää mikä oikeasti pukee kantajaa, vaikka todellisuudessa olen lukenut kuinka paljon tähän kulutetaan aikaa eikä se ole lainkaan "sitä miltä näyttää". Eikä tarkoitukseni ole ollenkaan vähätellä muotisuunnitelijoiden/stailaajien työtä ihanaa että täältä löytyy ihmisiä jotka inspiroivat muita! Itse en juurikaan seuraa mikä liikkuu muodissa vaan pukeudun oman maun mukaan. Erillaisuus kunniaan :) Päätin kuitenkin tulla tekemään tälläisen postauksen, että JOS valitsisin vaatteet kuumimpien trendejen mukaan niin tältä se näyttäisi: Kollaasejen edeltävät kuvat Iltalehdeltä.


PVC - Tämä tyyli ei ole juuri koskaan mua viehettänyt, PVC tulee mieleen ainoastaan sanansa mukaisesti muovi ja omasta mielestä asun ei koskaan kuulu näyttää "muoviselta". Tässä on ainoastaan yksi poikkeus ja se on laukku. Varmaan noin kaksi vuotta sitten innostuin ensimmäisen kerran läpinäkyvistä laukuista ja se innostus ei ole juuri koskaan hiipunut. Siinä kaivataan tietysti myös hiukan tarkkuutta laukun järjestämisen suhteen ja apuna on hyvä käyttää myös pienempää säilytys laukkua. Mielestäni tämä on myös hiukan kesäisempi trendi. Myös pienissä määrin esimerkiksi balleriinoissa pienet rusetit on ok. Ehdoton not: Läpinäkyvät kengät.



Sametti - Itse en pukeutumisessa välitä juurikaan sametista, ostin kuitenkin viimevuonna eräät siniset samettiset korkkarit ja rakastuin niihin ihan kuus nolla! Harmikseni ne eivät istuneet jalkaani ja jouduin palauttamaan. Toivottavasti vielä löydän jotku yhtä ihanat! Eli asusteissa ja kengissä ok vaatteissa ei!




Kissaeläimet - Mä oon jotenkin kasvanut yli tästä kuosista, varmaankin koska olin joskus sen suurkuluttaja. Nykyään leopardi printti menee hyvin kengissä ja laukuissa pienissä määrin. Ostin myös viimeviikolla ihanan ison yö paidan jossa on iso tiikerin pää, niin sellainen collegepaita/toppikin olisi mahti :)



Ylellisyys - Mä en tiedä miten mulle tulee aina yleellisestä mieleen sana "glamour" vaikka periaatteessa merkitys on ihan toinen. Oikeastihan yleellinen tarkoittaa laadukasta, hienostunutta jne, mutta taas tähän mulla on oma mielipide eli glamourin ja yleellisen voi helposti yhdistää.


Leveät raidat - Luulin itseasiassa että tämä trendi meni jo :D Muotisuunnittelija oli kuitenkin toista mieltä, eikä se itseasiassa haittaa mua ollenkaan, sillä olen aina rakastanut leveä raitaisia paitoja ja mekkoja.

Eli pienenä yhteenvetona liika on aina liikaa. Mä olen ehkä jopa vähän yllättynyt tämän hetken trendeistä sillä omasta mielestä nyt on mitä matampi sitä parempi eli esimerkiksi, pellava, mokka ja puuvilla, mutta täällä mennäänkin sametilla ja muovilla, jopa luulin katsovani artikkelia kesältä :'D Poikkeus tässäkin on metallihuulipunat! Mitäs tykkäsitte tälläisestä postauksesta? Entä mitä mieltä olette iltalehden näkemyksestä tämän hetken muotiin?

Xoxo JennyJanette

2 kommenttia

  1. Olipas tosi kiva ja mielenkiintoinen postaus :)! ihania juttuja noissa kollaaseissa 8) ♥

    VastaaPoista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥