1 New Era cap - JennyJanette

New Era cap

Aurinkoiset keskiviikot! Mulla oli seitsemän päivää lomaa ja ne alkaa pikku hiljaa olemaan pulkassa ja viikonlopuksi suunnataan takaisin töihin, mutta arvatkaapa mikä helpottaa.. Mulla on ainostaan kaksi viikkoa töitä jonka jälkeen alkaa kolmen viikon kesäloma ja usa kutsuu! 15h lento hiukan huollestuttaa kuinka saa ajan kulumaan, mutta istuminen lopulta palkitaan ja toivon mukaan saavutaan turvallisesti losin lentokentälle. Ihan uskomatonta kuvitella kuinka kauan mä olenkaan tästä asiasta höpöttänyt ja jo blogin ensimmäisessä kysymyspostauksessa maininnut unelmiini kuuluvan matka jenkkeihin, nyt se sitten käy toteen. Mä en vielä osaa luvata teille kuinka postauksia tulee ennen matkaa, mutta sen voin luvata että matkan jälkeen sitten saattekin kuvia ja kokemuksia kyllästymiseen asti :'D

Tulin myös höpöttelyiden lisäksi jakamaan teille tämän päivän asukokonaisuutta. Ulkona aurinko lämmitti tosi kivasti ja sää oli kuin luotu lippikselle ja nahkatakille. 


Melkein tuntui että huivi oli ihan liikaa tällä säälle, jopa tämä vilukissa alkoi hikoilla kuvissa poseeratessa auringon paisteessa. Lippis on ihan toimiva vaihtoehto aurikoisena päivänä niin silmiäkään ei tarvinnut siristää niin pahasti. Lippis on ollut mulle yksi asuste jota en ihan heti olisi kuvitellut pukevani esimerkiksi vuosi sitten, mutta nyt itseäni on alkanut kiinnostamaan kovasti asujen käytännöllisyys. 


Joko sä olet kaivanut kevät/kesä vaatteet esille? Nyt mä lähden tekemään kevät siivousta tzauu! 

Xoxo Jenny

2 kommenttia

  1. Mahtavaa että teän reissu lähenee oikein ihanaa matkaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 mä olen jo ihan täpinössäni :)

      Poista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥