1 Hyvää synttäriä mulle! - JennyJanette

Hyvää synttäriä mulle!

Hyvää synttäriä mä! Ihan oudolta tuntuu miettiä kuinka sitä nuorena odotti että täyttäisi pari kymmentä ja nykyään jokainen lisääntyvä vuosi järkyttää :D Onneksi ikää mittarissa on vasta 21vuotta joten ei tässä mikään hätä ole mihinkään. Of course kun mulla on synttärit niin vietän sen kipeenä kotona, no ei.. Uskoisin että huomenna pääsee jo täältä neljän seinän sisältä vapun ja synttäreiden viettoon. Tulin mä teille pari muutakin juttua jakamaan kuin tietoa omista synttäreistäni, siirrytään siis niihin! 

Itsekriittinen kun olen voin heti mainita että näistä tuli paljon pallomaisemmat mitä oli tarkoitus sillä olen hukannut mun pinssaus pihdit -.- No onneksi voin hyvällä omatunnolla sanoa että ne  näyttävät luonnossa paljon paremmilta kun kameraan on vaikea ikuistaa niiden kimaltelua. Tahdoin jättää ne väriltään ja pituudeltaan suht luonnollisiksi jotta ne saavat kasvaa rauhassa. Todennäköisesti koristeluihin kyllästyn viikon sisällä kuten aina, mutta ainakin kannattaa yrittää :D

Toinen asia jonka tulin teille esittelemään on tää ihana Shelas meikkiteline, joka kotiutui minulle muutama päivä sitten Cocopandalta. Kyllä mun nyt kelpaa kun saa meikit kerrankin oikeasti järjestykseen eivätkä ne vaan makaa jossain meikkipussissa! Tässä on yhteensä 9 erikokoista lokeroa joihin saa hyvin esimerkiksi huulipunat ja meikkivoiteet järjesteltyä.


Ainiin vinkkaampa muuten tässä samalla että Cocopandalla on tänään GREEN FRIDAY, joka tarkoittaa että tuotteita jopa -80% keskiyöhön asti eli vain tänään, kannattaa siis käydä kurkkaamassa huikeita tarjouksia nopsaan, sillä nopeat syö hitaat ;) TÄSTÄ pääset tarjouksiin.

Xoxo JennyJanette

6 kommenttia

  1. Paljon onnea ja ihanat kynnet!♥ Vau :)

    VastaaPoista
  2. Nyt kun kesä tulee, voisitko tehdä jonkun kynsivideon? Olis tosi kiva nähdä kuin sä teet noita hienoja kynsiä ja saada ehkä inspiraation itsekkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 ihana ajatus mutta mä en valitettavasti ole ammattilainen ja pyrin täällä blogissa jakamaan apua enkä harmia sillä voin tehdä jotain väärin :) youtubesta löytyy hyviä videoita esim "gel nails tutorial" yms :)

      Poista

►Ihanaa kun kommentoit, vastaan ja julkaisen sen niin pian kuin mahdollista! ♥